»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Za neko jasno strategijo del je treba pripraviti analizo.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Leta 2000 je bil sprejet zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in od tega leta je vse več otrok, učencev in dijakov usmerjenih v redne oblike vzgoje in izobraževanja.«
»Ena izmed prioritet pri sproščanju ukrepov je šolstvo, posebej za prvo triado in otroke s posebnimi potrebami.«
»Zavedamo se, da enaki pogoji vedno ne pomenijo tudi enakih možnosti, trenutno veljaven zakon o glasbenih šolah pa ne predvideva posebnih prilagoditev in predvideva vpis pod enakimi pogoji za vse.«
»Želimo pa si in ves čas spodbujamo ministrstvo za šolstvo, da bi, tako kot so prevzeli dodatne stroške za razvojne oddelke, ki so seveda mnogo dražji kot redni oddelki, prevzeli tudi stroške za otroke s posebnimi potrebami v rednih oddelkih.«
»Kaže se pri tem, da so otroci na elitnejših gimnazijah v primerjavi s šolami s poklicnimi programi iz izrazito različnih socialno-ekonomskih okolij in to bi nas moralo skrbeti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju